Lehed

Ilus

kolmapäev, 21. august 2013

Milleks parfüümid ja milleks blogi?

Minu armulugu parfüümidega hakkas sarnaselt teiste parfumista’dega. Juba lapsena tundsin suurt huvi lõhnade vastu, kuid varastes kahekümnendates see lahtus ja kui üldse midagi kasutasin, siis suvalisi kingituseks saadud lõhnu, millele erilist tähelepanu ei pööranud.  Oli vaja seda üht ja õiget parfüümi (minu puhul Guerlain Shalimar kontsentratsioonis eau de cologne) ning ülejäänu on juba ajalugu. Kõik käis tegelikult nii kiiresti. Mulle tundus nagu oleksin parfüümimaailmaga tegelenud juba aastaid, nagu oleksin siia alati kuulunud, kuigi et möödunud olid vaid mõned nädalad. Veetsin tunde lugedes erinevaid artikleid, võrdlesin arvustusi, istusin maitseainepakkide ees ja hingasin sisse nii idamaiseid vürtse kui ka maitsetaimede aroome. Käisin kauplustes ja pettusin, sest Eestis on ikka nukralt ühekülgne lõhnavalik, sest müüakse põhiliselt hittparfüüme, kuulsuste toodangut  ja vähesel määral klassikat. Nišiparfüüme ja omapäraseid brände on turul väga vähe või siis ainult eriti kõrge hinnaklassi omi. Tundsin end maailma õnnelikuma inimesena kui suutsin paika panna oma lemmiknoodid ja kui saabusid mu esimesed lõhnatellimused välismaalt. Kuigi et mu lõhnakogu ei ole hiiglaslik võin end nüüdseks üpris korraliku kollektsiooni omanikuks pidada - sinna kuulub nii klassikat kui ka moodsaid parfüüme, vintage lõhnu ja müügilt maha võetud tooteid, naiste, meeste ja unisex lõhnu, täiesti tavalisi parfüüme ja eriskummalisi mida ei ole võimalik kuidagi klassifitseerida...


Mul tekkis palju lemmikblogisid , põhiliselt inglise- kuid ka mõned prantsusekeelsed. Samas avastasin, et Eestis ei ole mitte ühtegi parfüümiblogi. On küll palju ilublogisid ja vahel kirjutatakse neis ka lõhnadest, kuid sellist, mis keskenduks ainult parfüümidele ei ole. Peale mõningast juurdlemist otsustasin, et võtan asja käsile. Kirjutada ma ju oskan, teadmisi lõhnamaailmast oman ning soovin seda kõike teistega jagada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar