Käisin hiljuti kinos vaatamas Woody Alleni filmi
"Blue Jasmine", mille peaosas säras võrratu Cate Blanchett. Just
praegu on turule jõudnud ka Giorgio Armani uusim parfüüm Sì, mille reklaamnägu
on samuti Cate. Kui rollivalikust saan suurepäraselt aru, sest Woody Allen on
legendaarne režissöör, stsenaarium oli näitlejatele väljakutseid pakkuv ning ka
eelarve oli selline, et ei oldud kokkuhoiurežiimil, siis Sì potentsiaalse
kasutajana ei kujuta ma teda ette. Ma ei ole sedavõrd naiivne uskumaks, et
kuulsused tõesti kasutavad kõiki neid tooteid, mida nad reklaamivad, kuid
teatud mainega staaride puhul ootaks neilt veidi rohkemat. Naljaks on näha Cate
Blanchetti Sì telereklaamis õhkamas, kui ta on ise väitnud, et tema
lemmikparfüümid on Donna Karani Black Cashmere ja Tann Rokka Kisu, mis on
mõlemad palju sügavamad ning võiks öelda, et isegi süngemad lõhnad. Armani
bränd on ise öelnud, et Blanchett oli nõus Sì reklaamnägu olema, sest nad on
varemgi teinud palju professionaalset koostööd – seda vist küll rohkem
moevallas.
Ma ei taha üldse öelda, et tegu on iseenesest
halva parfüümiga, seda mitte. Lihtsalt lõhnad on tooted ja iga tootega käib
kaasas turunduskampaania. Antud parfüümi turundus alates flakooni kujundusest
ja lõpetades Cate’i valimisega esindajaks on ju otseselt suunatud vanusegrupile
35-50. Miks peaksid selles vanuses naised ostma läägelt magusaid parfüüme,
mille sihtgrupp on ju tegelikult teismelised? Kuigi tegu on väga uue lõhnaga,
on seda juba võrreldud Lancôme’i La vie est Belle’iga. Isegi reklaamikampaaniad
ja turundustrikid on üllatavalt sarnased. Ka Julia Roberts kasutab oma eraelus
hoopis teistlaadi lõhnu: Guerlaini L’Heure Bleu’d ja Jean Patou Joy’d.
Mainiks kohe ära, et endal mul antud lõhna ei ole
ja arvustan teda sämpli põhjal. Kui ma sämpli sain, siis ootasin tegelikult
lõhnalt üpris palju, sest mitmed Armani lõhnad on mulle meeldinud, näiteks
meestelõhn Armani Code Ultimate. Sì'd peale piserdades oli tunda kummalist
hapukat aroomi, mis tuli tõenäoliselt sellest, et tipunoodiks on
mustsõstralehed, kuid see hajus väga kiiresti. Südamenoodid olid kõige
meeldivamad. Ma ei ole suur puhaste lillelõhnade austaja, kuid roos ja freesia
olid kenasti omavahel põimunud ja üldmulje oli hea. Ainuke etteheide oleks see,
et lõhnanoodid olid veidi sünteetilised ja arvestades parfüümi hinda, on see
lubamatu, head lõhnatootjad suudavad looduslikke essentse kasutades kogu
sünteetika hõngu ära varjata. Südamenootide kadudes kerkisid aga esile
põhjanoodid ning kogu ilu oli minu jaoks rikutud. Kuna põhjanoodid on need, mis
kestavad kõige kauem, siis parfüümi ostes tuleb arvestada, et enamiku
kasutusajast hakkategi seda tundma. Kui teile meeldib odav sünteetiline gourmand vanill ja kui te olete nõus
läägelt ja imalalt lõhnama ning kõige tipuks selle eest veel üpris palju
maksma, siis palun väga. Mina ei ole ning nendin vaid, et õnneks on Sì’l ka üks
hea omadus: tegu on küll eau de parfumiga,
kuid püsivuse poolest oleks tegu justkui eau
de toilette'iga.
Tipunoodid:
mustsõstraleht
Südamenoodid:
freesia, roos
Põhjanoodid:
vanill, patšuli, ambroxan, puidunoodid
Püsivus: alla
keskmise (4-5 h)
Tugevus: keskmine
Minge
parem kinno "Kurba Jasmine’i" vaatama. Intelligentne filmielamus on
garanteeritud!
Super film oli! Ja mulle väga väga meeldib ka see lõhn, aga tõesti püsivus võiks parem olla. Osa lõhnast hajub kiiremini ja lõhn nagu muutub.
VastaKustutatere, kas võib olla saa tead kust eestis osta tann rokka kisu?
VastaKustutataji ayam bangkok Terbaik di dunia
VastaKustuta
VastaKustutawww.sabung-online.org Situs Judi Sabung ayam Online s128 yang sudah berdiri 6 Tahun !
Aman dan Sudah terpercaya !
Daftar sekarang juga !
Informasi selengkapnya hubungi :
WA : +62812-2222-995
BBM : BOLAVITA
Line : cs_bolavita
WeChat : BOLAVITA