Lehed

Ilus

pühapäev, 1. september 2013

Seitse kaunitari, kes mu kogust veel puudu on

Pean ausalt tunnistama, et mu tegelik parfüümide soovinimekiri on umbes meetripikkune kui mitte pikem. Iga päev lisan sinna vähemalt ühe uue lõhna või tõmban mõne sealt maha, et see siis jälle mõne aja pärast tagasi panna. Siia nimekirja tõin ainult seitse näidet, mis ei ole reastatud tähtsuse järjekorras. 




1. Jean Desprez - Bal à Versailles Idamaine hõrgutis aastast 1962. Koosneb tervelt 350 hoolikalt valitud koostisosast!  Kuna tänapäevane edt ei olevat enam see mis varem, siis pudelike puhast parfüümi palun.

2. Chanel - Cristalle Karge sidrun segatud rõske samblaga, sekka veel veidi vetiveri ning näpuotsatäis muud ja voilà! Tulemuseks lihtne ja värske lõhn, mis on sportlikkusest siiski sama kaugel kui rafineeritus dressipükstest. 

3. Miller Harris - L'Air de Rien Mulle meeldib Jane Birkin, kellele see lõhn loodi. Ja mulle meeldib tema kirjeldus sellest parfüümist: 'Natuke mu venna juukseid, mu isa piipu, põrandavaha, tühje kummutisahtleid, vanu mahajäetud maju'. 

4. Robert Piguet - Bandit Loodud 1940-ndatel enesekindlatele ja iseseisvatele naistele, kelle üks tunnusjooni oli sel ajal ka suitsetamine. Pidavat sigaretihõnguga imehästi kokku sobima. Marlene Dietrichi lemmikparfüüm. Juba nimi on nii äge, et kui eelarve lubaks, siis ostaksin kohe!

5. Comme des Garçons – Odeur 53 Suure saladuskatte all tunnistan, et mulle meeldib omada ka selliseid lõhnu, millega eriti kodust väljuda ei sünni. Kui leian, et kusagil on imelikke lõhnanoote, siis tärkab mus kohe huvi. Väike osa Odeur 53 omadest on siin: lambipirn, savi, metall, küünelakk, põletatud kumm, hapnik, tselluloos...

6. Guerlain - Mitsouko Guerlain on vaieldamatult mu lemmik lõhnamaja ja kätte on jõudnud aeg Shalimarile truudust murda. Usun, et Mitsouko nimi ei vaja vähegi lõhnamaailmaga kursis olevatele inimestele tutvustamist. Hetkel on minul küsimus ainult selles kas valida edp või edt

7. Molinard - Habanita Ajalooline meistriteos Lalique'i disainitud flakoonis. Ometi täiesti kättesaadava hinnaga. Üks neist, mida ma olen korduvalt maha tõmmanud ja siis ikka järeldusele jõudnud et ei, see lõhn PEAB olemas olema.


Kas teie olete mõnega neist lõhnadest tuttav? Ja mis on teie järgmised lõhnasoovid?










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar